fredag, oktober 12

hur lyckas man bränna ena skinkan på en brännässla, nu? jag menar det var frost, det är oktober. visste inte att dom ens härjade efter sommaren. men fine, stort brännässel-bränn på ena skinkan.
det var the big thing den här kvällen. annars var det cocktail-birthday-party och nåt hemmafestigt med elin.

nu ska jag sova tills juni 2008, för då börjar mitt liv.
alla kan säga vad dom vill säga, men jag vet att det är så.
när jag fyller arton blir jag vuxen, till skillnad från er.
ni hänger fortfarande här och kan bara gå till seven&lotus. men jag, när jag blir arton, då är skolan över, dörrarna öppnas, jag får flytta vart jag vill göra vad jag vill.
när jag blir arton ska jag flytta in i en etta och jobba på hemköp.
sen när jag blir tjugo, då jävlar (to be continued)

3 kommentarer:

Anonym sa...

bara du som kan bränna dig på en brännässla du!

Anonym sa...

nu*

ellen sa...

det är okej. klart man kan bränna sig. lite märkligt är det kanske. men varför inte?