söndag, oktober 28

okej, jag har varit seg. men jag har ju så himla mycket annat att stå i. som att sova.

iallafall. har praktiserat fyra veckor nu. fick den bästa komplimangen av tobias, han vill att jag jobbar lite extra åt dom i vår.
sen en hemlig grej jag berättar ifall det blir av. vågar inte ta ut nån glädje i förskott.

nu har man höstlov. skönare än skönast. ska försöka sova åtta timmar per natt iallafall.
om jag har tur slösar jag massa pengar och fyller på garderoben. om jag har ännu mer tur är mina hälar fit for fight och jag kan använda mina stövlar.



var på kortfilmfestival ikväll. lyckades se rätt märkliga filmer, som bara var jobbiga och dåliga. (pristagarna)
vi skulle sett kanada animerade filmerna istället. pappa borde veta vid det här laget att det är jag som alltid har rätt.
vi såg sex gånger kärlek. som tur var blev jag inte så mycket avis. bara när dom gosade i sängen.

Inga kommentarer: