onsdag, november 14

nu ska jag skriva önskelista för julen 2007!

  • äh vafan jag vill ju bara ha pengar
  • okej, jag vill ju ha en digital systemkamera och en macbook, men orka önska sig något man vet att man inte kommer få.
  • jag vill ha biljetter till magic numbers, iron and wine och arvikafestivalen.
  • jag vill ha ett jobb så jag kan tjäna alla dom där pengarna jag önskar mig, som jag behöver för att köpa dom där sakerna och upprätthålla mitt liv.
  • okej jag önskar mig ett redigt falskleg, hoppas det är det som emma fixat.
  • jag önskar mig någon att intressera mig i. någon snygg
  • sen önskar jag mig tid. tid att skapa saker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha mm visst falskleg på erikshjälpen. hon heter maj-britt gudmundsson men hon har fan rött hår!

Anonym sa...

jag måste säga att jag hoppas du också skulle ha ett falskleg, de skulle vara extra skoj med dej i armkroken

anna sa...

amen vi är rätt lika, jag lånar ditt pass. okej bra!