tisdag, januari 22

LÄPPARNA SVIDER

julia sa något idag om att hon hånglar för lite. hon har så rätt. man behöver slipa läpparna med någon annans. mina är frasiga och svider.

det är kaos för alla, eller något problem. men jag har hittat något lugn i ingenting. jag har verkligen tusen saker att göra. men det är ju enklast att inte göra något av det.
skriver en lista så jag kommer på det iallafall.

  • skriva och svara på sex-frågor till onsdag.
  • illustrera sex stycken fördomspersoner.
  • träffa tobias och jobba mer med hemliga formgivningen, komma på nytt datum för möte.
  • komma på flera stycken t-shirtmotiv, och göra dom!!!
  • skriva klart en lista med låttitlar till varje bokstav i alfabetet. (börja göra cd-desgin till alla bokstäver)
  • göra klart min portfolio i webbdesign.
  • läsa fem böcker innan maj för att tenta av Engelska C, har fortfarande inte läst en enda.
  • duscha.. :(

1 kommentar:

emma sa...

slipa läpparna? ooh vad lillebrorsaktigt skrivet<33
& & kul att du ska göra tröjtryck! vill haaaa!!