måndag, februari 25

DÖD

varför gör jag ingenting av det jag måste göra? varför har jag suttit en hel dag och glott, utan att göra någonting av något som helst vett?
jag hatar att jag har mer än en sak att göra, för då gör jag ingenting.
jag måste göra projektarbetet, jag måste göra hemliga-projektet. jag måste göra dvd-omslag till filmerna mormor och morfar fick, för typ ett år sedan, som bara står i min jävla äckliga bokhylla. (fast okej min bokhylla är snygg).
jag måste köpa det där gymkortet för min kropp ramlar snart ihop. har fortfarande ont i ryggen, sen jag sov på ett golv.
och när ska mina fötter vakna till liv igen, dom är helt bortdomnade. kan bita i tårna utan att det känns.
jag tror att allt försvinner om jag bara glömmer det. det försvinner verkligen inte av att tjata om det här. gjorde jag ju nyligen.
anus

Inga kommentarer: