tisdag, februari 5

PROPP

ching ching into my heart
eller nåt.

jag är jämt mätt och jämt sugen på något. vad är detta.
jag är så lat.
jag har lovat att köpa gymkort den här veckan.
jag har lovat för länge sedan att göra t-shirt motiv. dom blir aldrig klara. och jag gör alltid något annat än det jag borde göra.
men nu är jag bara trött och orkar inte sätta igång med något.

fick $50 i julklappspengar nu idag, lite i efterskott kan man säga. ska växla in det och köpa något riktigt onödigt, åt mig själv.
fast jag borde ju spara. men äsch.


england vecka åtta. jag skulle köpt biljetterna för två månader sedan. men jag gör ju inte något i förväg. ångest.


UPDATE:
65 CAD ger dig 408,63 SEK

1 kommentar:

Charles Hampus sa...

Jag gör allt i sista stund jag med, och om det går för lång tid skiter jag i det haha.