tisdag, mars 18

ARVIKA?

kom igen nu.
jag vill dit dit dit!
det vill du också!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Alla vill!

Anonym sa...

Klart jag vill!

lisa sa...

haha åh sakna! klart jag vill!festival med dig är ju sommar!

anna sa...

en grov hint mot dig!
vill ha dig och du vill ha sommar. det blir underbart.
PARTEY
death cab kan vi ju inte missa. puss

lisa sa...

haha bra för jag kände mig träffad! :D är så jävla taggad på festival just nu. köpte ett par nya solglajjer idag och jag måste ha de på festvial fan. de är knallrosa, men lite snyggare än förra årets knallrosa! hahah

anna sa...

hahaha vadå inget slår dom rosa från crete! :D
det blir arvika igen, jag känner det på mig. awesome :D

Anonym sa...

åh, man blir riktigt suger på festival när man ser den här bilden!

anna sa...

kind of meningen! :D