fredag, mars 14

KJELL

sitter och mumsar på färgglatt lösgodis. för en gångs skull var jag med mamma och fick välja. annars blir det alltid äckliga och konstiga godisar som man inte trodde fanns. men nu var det gott.
känner lite feberfrossa, fryser lite. kanske har fått jessica och amandas sjukdom.
klockan är tjugo i sju en fredagkväll. ska väl till pappa snart. inte ska jag ut eller umgås med vänner. alla ska ut. de flesta "alla".
jag hatar ångesten att det är pappas helg och man 'måste' dit. att jag inte bara kan göra vad jag vill.
men jag kan ju passa på att läsa ut engelskaboken så jag kanske kan sätta igång med avtentandet. har fortfarande samma to-do-list som för en månad sen. liksom blivit van med stressen, så den finns bara där, och biter inte längre på mig.

fast jag ska ju faktiskt till stockholm imorgon! och byta julklappar med emma. inte försent inte. den tjejen får se tegan and sara ikväll. vad roligt att vara arton.

nej nu ska jag duscha av svettet från när jag och julia tränade tidigare idag. lite nytta måste man ju göra.

godkväll

Inga kommentarer: