fredag, maj 9

oh, the guilt

här har ni något att lyssna på.
hampus sjunger fint så fint

1 kommentar:

annika sa...

Jobb och jobb.. ^^ Praktik.. typ. Haha, jag vet knappt vad det är men okej. såhär gjorde jag:

1. funderade på vilka reklambyråer det finns i stan
2. Mailade T/R och sa ungefär "Hej jag heter annika och gör blablabla kolla min blogfolio och jag bifogar CV. Skulle jag kunna få praktisera hos er?"
3. Väntade på svar
4. AD:n på reklambyrån älskade mina saker. Ville ha mig där.
5. Gick dit och pratade med dem
6. Ringde arbetsförmedlingen men fick veta att det finns inget som heter praktik längre. Det togs bort vid nyår. 25 år måste man vara nu och det heter nåt mera 'hjälp mig'.
7. Sa det till AD:n
8. Han ville fortfarande ha mig där så han gav den där lösningen som förslag.
9. Jag blev glad och tackade ja
10. Klart!