tisdag, maj 13

åh nej

tisdagens horoskop:
"Under tisdagen är du negativ till det mesta och du fokuserar på problemen. Få saker piggar upp dig"

det låter verkligen inte som jag, när jag nu suttit och argumenterat för optimism.
har rispat sönder siffran sex på mitt identifikationsbevis. (gå och dö)

i övrigt har gårdagen, måndagen, solskens-kyl-dagen varit underbar. "det är skönt att komma bort lite" sa jag till lisa på tåget till stockholm, hon skrattade länge.
hittade en ny jacka, ett par fräsiga glasögon och en alldeles utomordentligt snygg klänning till studentskivan. som är placerad 19 dagar innan min födelesdag. jag hoppas och tror att allt ska gå bra, men har iallafall det där ovan som c-plan. godnatt!



1 kommentar:

Madelen utan e sa...

kära anna, skulle du kunna låna ut ditt redigerade template till mig så jag kan göra om det till ett madde template? jag älskar det och orkar inte göra om från ett standard!