onsdag, juni 4

grattis mig arton år!

sammanfattningsvis var kvällen toppen!
men såhär i efterhand skulle jag gjort både det ena och det andra annorlunda.
hos mig var allt kanon, men utgången, HAHA.
det började precis efter jag gått hemifrån, julia ger mig spriten hon har över, klunk klunk, allt innan bussen kommer. "anna du måste ju bli full!!!!"
inte nog med det fick jag en fin fickplunta i present, den måste ju invigas, bussen ner och innanför grindarna, sen var även den slut, och ja, det slutade med ett blodigt jack på näsan och alleles för mycket bröst. men jag är glad ändå!
(kommer bli så fin på alla studenbilder med tejp på näsan! skjut mig)

tack ska ni ha iallafall!


1 kommentar:

Charles Hampus sa...

alla häftiga har plåster, det vet man ju, typ Jens Lekman och han den där....vad han nu hette!