tisdag, juli 15

barcelona i text

jag har inte haft tid att skriva på länge nu.
barcelona var jättehärligt. varmt, god mat och sådär fint att titta på.
tog tre gratistidningar från klädaffärerna vid hotellet och såg fram emot lite läsning på stranden men till och med vice var på spanska. nog det jag var mest missnöjd över (att jag glömt så mycket spanska från ettan). och sen kanske det hade varit kul att gå ut någon kväll och dansa, men 18+48 var inte bästa combon, så jag gick frivilligt hem och la mig efter några pinsamma försök.

det närmaste ragg jag kom var när två fransmän kom fram till mig på kvällen när jag stod med vakten och tog frisk luft utanför hotellet, och de frågade om jag hade fönster på rummet. sedan sa ena 'hu mo du?', gjorde high five och den andra försäkrade mig om att de inte var bögar. sen gick de och sov.

jag köpte en prickig kjol och en rosa plyschtröja. och en festlig klänning från zara bara för att det var rea.

nu är jag pank så det ryker om det. inkomstlös är tråkigt.

så dagen till ära fick jag jobb!
i fortsättningen kan ni kalla mig burger king-anna.

adjöken.

Inga kommentarer: