tisdag, juli 22

en lista. från 04:18-05:11

namn: anna
bor tillsammans med? mamma och jessica och amanda. och lakrits.
husdjur? kissekatten. hon kommer och säger hej ibland.
när är du född? tredje juni nittonhundranittio
klass? ja den kommer jag sakna i höst. tänka sig
vilket år tar du studenten? tog den i juni, ja.
något jobb? jag ska börja jobba med att servera hamburgare, vem hade anat?
kramat någon idag? fick en hård kärleksfull kram av elin som nog saknat mig.
pussat någon idag? jag stack tungan i lisas mun samtidigt som vi lekte med röken från vattenpipan.
vad har du ätit idag? rostingar med fikonmarmelad. omelett. latte och chokladmuffins. te. rostbiff och p-sallad, ruccola och tomat och bröd. popcorn och chocolate-chip-kakor. (ska nog ta mig två kokosbollar, snart)
dagens klädsel? I Y barcelona t-shirt. typ chinos, vita tygskor, svart axelremsväska. så modeblogg-08. vid elva-snåret, svart kjol istellä.
dagens smink? mascara utgångsdatum juni-07.
dagens sötnos? mamma som bjöd på fika. (jag på mitt nya legfoto)
dagens roligaste? planering att grilla-bada-mysa-dricka på torsdag på klippor, på landet.
hur många har du kysst? ryska posten + diverse s.k. strul + diverse s.k. förhållanden ≈ trettio par läppar
vem kramade du senast? elin
har du pojk-/flickvän? nej
vad stod det i senaste sms:et du fick? "alltså anna, jag har funderat över en sak. varför har inte vi pojkvänner? jag förstår inte vart felet ligger. vad tror du? puss"

senaste...
personen du tänkte på? jag tänker inte på så många, men tillräckligt för att jag är för feg för att erkänna.
gången du spydde? hehe. första kvällen på peace and love.
gången du grät? det var länge sen nu. fast nyss låg tårarna och tryckte. blir lätt så vid denna sena timma. men senast jag grät kommer jag inte ihåg.
pizzan du åt? det var med sussie på alexander.
gången du var i göteborg? jag var kanske tio. jag och lisa var på liseberg.
gången du var i stockholm? igår när jag tog tåget hem från skärgården. innan det förrförraveckan när jag åt frukost med gaby och hälsade på sweet och bad om jobb.
gången du var full? venne. i onsdags på cykeln hem, annars andra kvällen på peace and love när jag var tvungen att se hela hardcore superstar med nya vänner (som tog hand om mig, hehe)
personen som såg dig gråta? (jag har gråtit och du ringde aldrig) min kudde.

vem...
vill du kyssa nu? någon med svallande hår i pannan och ögon som äter upp en.
ska du träffa imorgon? förmodligen lisa.
sjöng du senast för? lisa, sussie och andrea när vi lyssnade på krunegård till vattenpipan.
hade du senast en msn konversation med? lisa
spelade du senast tv-spel med? guitar hero förmodligen, men när var hur minns jag inte.
vill du ta med på en romantisk resa nu? mig själv. till prag. om du vill får du följa med.
vill du kasta en sten i huvudet på? lite onödigt att ta i så hårt. men fälla krokben, ha!
förtjänar att dö? så säger man inte. eller pedofiler.
vill du sova bredvid inatt? någon varm.

vad...
gör dig glad? det som folk gör, utan att säga något. när man känner sig trygg och uppskattad. när man känner sig omtyckt sådär att det gör ont, fast skönt.
gör dig ledsen? tvärtom. och att man inte duger.
vad vill du helst göra nu? hitta sällskap i sängen. (fast jag sitter på den, och den är tom)
önskar du att du slapp göra? ha ångest över jobb och att jag är fattig. ångest över *sudda sudda sudda-knappen*.
vill du ha nu? ryggmassage
önskar du dig i födelsedagspresent? dig men ändå inte. något bättre. resa till prag och en Sony DSLR-kamera Alfa 350 18-70mm. en lägenhet och presentkort på små söta inredningsbutiker. fulländat nästan, då.
längtar du till?
jag har inget att längta till. vad hemskt, insåg jag just. jag kan väl säga att jag längtar till våren, för då kan jag söka till forsbergs. jag längtar inte till hösten. depp
ångrar du i ditt liv? små snedsteg, men inget stort. jag ångrar nästan aldrig det jag säger eller gör. lite ångrar jag att jag inte följde med pappa och systrarna till canada.
är det bästa som har hänt dig? mina systrar.

Inga kommentarer: