lördag, september 27

kill me softly

vet att jag skrev i den där "veckans"-listan att jag inte hade något festligt att se fram emot i helgen. men det gör liksom ingenting att jag sitter hemma denna lördagskväll. både torsdag och fredag var en fest!
i torsdags pallrade jag mig ut trots en jävla trötthet. tur var väl det för jag, felicia och frida hade the time of our lives på stocken... typ. kul var det iallafall. fick känna den ljuva smaken av revenge också.
och igår var tröttheten återigen och lurade, efter en hel dags flit och slit i kassan. men sova kan man göra sen så jag och sussie packade pluntan och besökte escobars lilla klubbliv. av någon anledning beställde jag in massa shots på det. dance dance dance. sen fanns det inte mycket kvar av mig.
jag är hos pappa och mina fina systrar sitter på sängen.
god helg, som man säger på julen.

Inga kommentarer: