fredag, september 12

mon corps

idag såg jag världens mesta uni-brow. rätt fascinerande
imorgon ska jag på maskerad och har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till.
jobbar dessutom precis innan. har jag sagt att jag jobbar hela tiden och inte har mycket till fritid längre?
men på lördag är jag ledig och på kvällen blir det en massa fest vill jag hoppas. jag och sussie slutar nog på mon dieu.


jag har så mycket jag vill säga egentligen. men har inte tid och det finns inte plats.
det finns en kund som har ögon som två brunnar. man verkligen drunknar i dom och vill aldrig att han ska sluta se på en. jag skulle kunna ge mig till honom bara för hans ögon. trots att han är runt 30 och inte så snygg i övrigt. dom där ögonen
jag skulle för övrigt kunna ge mig till di flesta. satt på toa nyss och kom på att min kroppsrespekt är rätt låg. respekten för min egna kropp. jag byter gärna bort den mot åtminstone några värmande kramar. du kan få mig hur lätt som helst alltså.

Inga kommentarer: