söndag, september 14

MON DIEU!

vilken kanonkul kväll!
började med en lokalfest i ekeby där sussies klasskamrater pimplade. efter visiten spatserade vi iväg för att göra sällskap med inflyttningsfesten frida och hennes vän höll i deras sexiga lägenhet på östra ågatan (inte alls avis!). drog iväg och noterade läget på stora torget, stötte på jonatan, köpte mig en amigo och träffade annika utanför gillet. men off again, orange väntade men med en halv vinbox kvar blev det lite parkhäng innan. den där mysiga lilla parken bakom MQ. oj vad det rann ner i mig, lite för mycket av det goda och sen befann vi oss på oranges dansgolv där klackarna gjorde sitt till flera favoritlåtar. här träffade jag mer roligt folk och oj vad jag måste gjort bort mig på sina håll och kanter. men vad gör det om hundra år.

nu ska jag göra mig iordning för den underbara söndagsaktiviteten: jobba!

Inga kommentarer: