måndag, december 15

hinner ikapp

onsdag: avslutning för vårt älskade polaroid. jag och lisa var uppskrivna och surplade skumpa, kvällen till ära.

fredag: jag malin och malins mamma åkte till stockholm för att se den underbar magnifika lykke li! mycket fint var det.

lördag: det vankades förfest hos annika där hela gk-girls var samlat så när som på lilla julia (som dagen till ära fyllde år!) efter massa svep och spill och fnitter och sånt där gott så gled vi ut. jag, annika, elin och emma hamnade på platina a.k.a. sillburken. men kul kväll kul lucia. har inte sett en endaste lucia eller något som påminner om jul över huvud taget, faktiskt.

söndag: som alla dagar sen onsdagen vaknar jag bredvid världens mysigaste per.


3 kommentarer:

m sa...

det är knappt att du hinner ikapp. men det ser ut att ha varit en fin helg. du kan få fina rödtonade lykkebilder om du vill. tjing!

Anonym sa...

annie, vad har du på dig, tröjan syftar jag på?

Anonym sa...

/amanda