onsdag, januari 28

onsdag

mums filibabba! jag har just lagat den godaste middagen på länge och delar här med med mig av det extraordinära receptet à la moi!

penne pasta
bacon
pesto
euroshoppers salladsost i olja
champinjoner
gräddfil
grovsalt

tillagningen förstår ni nog själva
- ät och njut!

(haha)



jag har pf (per-fritt) hos per, om han läste det här skulle han nog skämmas resten av natten.

tänkte iallafall berätta lite om forsbergs för annika undrade,
böööh! lärde mig inget nytt, förutom att dom har en dryg lärare som skojar om knark, sex och bajs stup i kvarten och själv tror sig vara väldigt rolig. jag var tyvärr tvungen att gå tio minuter innan det var helt klart för att passa tåget, så hann inte fråga varför jag skulle välja forsbergs före vissa andra skolar i have in mind. men dom babblade iallafall massor om att det är bra och kan hjälpa en, att gå en kvällskurs av något slag. dyrt som fan och jag tror båda vi kan det mesta där. så det är bara att söka och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: