söndag, april 19

come on baby show me love

tjolahopp här kommer en liten uppdatering i form av mobilbilder på de band som spelade de kvällar jag vart ute i veckan.
i övrigt har jag jobbat tisdag-lördag var av tisdagen var på medori där jag satt med original hela dagen. superkul med sådan omväxling. hoppas på mer!
den här bilden är från middag hos pappa i onsdag där amanda för en gångs skull ser ut som min lillasyster och inte tvärt om.


we are the storm ylade på polaroid. polaroid vårt kära polaroid som alla måste gå på nästa gång i maj! (för då ska inga mindre än jag och lisa gäst-dj'a!)

i lördags dansade vi på v-dala där montt mardié spelade och jag fick höra enda låten jag gillar precis när vi kom, high school drama

jag ska försöka blogga mer. puss!

1 kommentar:

lisa sa...

we are the AAAAAA heter dom