söndag, april 26

ixy ixy

fullt flex och spex
fix och trix


i torsdags slog jag och lisa på stort, finmiddag på snerikes. jag jublade över mat och slängde i mig det alldeles för fort, sörplade på rosévin och pratade om det ljuva livet. träffade felicia på smålands sen och sörplade lite mer!efter flit och slit på jobbet träffades vi, jag, felicia och lisa igen för att käka burgare och nachos på orvars, finns det något bättre? tina gjorde oss sällskap och sen spatserade vi iväg till kalmars och dansade till suburban kids with biblical names!
mera jobb och vilken värme, alla går i shorts. på rasten spanade jag in dicores flea market på ög men fann inga fynd.
efter robinson i soffan med mor min träffade jag lisa, bästis lisa, och annika på terassen för att sedan dansa fötterna, armarna och håret av mig på det där platina. fint fint. helg är bäst!

Inga kommentarer: