lördag, januari 16

hej bloggen!

dags att uppdatera...
efter jag kom hem från thailand blev jag genast genomförkyld och missade allt vad som heter att fira nyår. eller jag ska inte vara hård, jag och per stod i mjukiskläder på hans balkong och såg fyrverkerier, sen somnade jag vid 00:30!

jobbet rullade igång med fullfart efter att jag tillfrisknat och det känns bättre än aldrig förr. anna <3 sitt jobb

några dagar in på vecka två blev jag sjuk igen! storslagen feber genom hela kroppen och jag skriver nu från min sjuksäng där jag legat nerbäddad i hela tre dagar. klockan är dock två på natten nu och jag är fortfarande pigg (och känner mig frisk!)

så det som komma skall är mina fina semesterbilder från thailand! hurra! vilken tur att jag precis blev klar med de allihopa. usch det där med foton medför verkligen ångest, i alla fall för mig eftersom jag promt måste redigera varenda en, även om det inte syns. enjoy!

Inga kommentarer: