tisdag, augusti 17

back on a track

välkommen tillbaka efter en lång skön sommar med massa semester, Anna.
tack!

jag har alltså varit i barcelona, på gotland, på pers sommarstuga, i canada, i paris för en dag och ute i järlåsa med familjen. skönt att resa bort men jag insåg inte att sommaren verkligen skulle vara över när jag kom hem. jag har ju inte hunnit bara vara. cykla omkring med fladdrig kjol, ha grillfest och spela kubb. sitta i gräset och spela kort, dricka lite saft och äta glass. har knappt badat något heller.
men men nu har hösten dragit igång. inga mer shorts, bara långbyxor på jobbet som gäller. jag och per har totalrensat och höststädat i vårt lilla hem. jag måste hitta något större, de där nitton kvadratmetrarna börjar krympa ihop känns det som.

jag hade ju inte bloggat på hela sommaren förutom lite bilder kändes det som. så därför fick ni denna superintressanta update.


jag kan iallafall ge er en fin spellista för hösten: höst ST

Inga kommentarer: