fredag, september 10

jag gillar verkligen



Jag gillar verkligen Josefin Palmgrens bok "Engångsligg", dels för att det är så enkelt att komma in i den, ungefär som att läsa någons blogg. Men samtidigt för att hon är så otroligt rolig, härlig och verkar så smart. Jag känner igen mig i mycket (hon praktiserar på en reklambyrå, är 20 år, festar på tok för mycket och har inte alls problem med att bjuda på sig själv. För henne är det bästa bra skämt). Men jag blir lite lite besviken när det visar sig inte vara 100% biografi. Hade gärna blivit kompis med den där Klementin. Boktips från mig!

1 kommentar:

m sa...

ojj, köpte du den? för jag tänkte direkt på dig när jag hörde om boken på nyhetsmorgon. jag ställe mig i bokkö på stadsbibblan så fort den släpptes, och äntligen nu kan jag hämta den! jippi