torsdag, november 4

good things coming up all over here

det händer så himla mycket på mitt jobb just nu.
i tisdags flyttade vi, i samband med att vi gått från fem till tio personer har vi nu några extra hundra kvadratmeter att röra oss på. alla stormtrivs, särskilt jag framför en ännu större skärm.
idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll. det började med att jag och min nya kollega stefan var lite lagom nervösa innan vi skulle visa upp vårt förslag till en ny reklamkampanj. den är inte som något tidigare varit och vi hade ingen reservplan. det skulle bära, det fick inte brista. som tur var reagerade hon precis som vi önskat, hon älskade det! nu är det inte långt kvar tills ni får se det över hela stan.
vi fick även veta att en alldeles unik inbjudan ska göras till en alldeles unik person. tanken att denne person ska se en inbjudan jag gjort gör mig nervös. att jag inte har någon aning om vad jag, eller vi, vill göra gör det inte bättre. inte heller att det ska vara klart på måndag.
min supernervösa bubblande mage ville inte ge sig förrän sent på eftermiddagen då den bara gick över till en behaglig stressmage.
för nu har jobbet gått och blivit nytt och bytt namn och jag har äntligen fått igenom en logotyp som mina chefer gillar, det ska bara fixas och trixas och sen appliceras överallt. sedan ska en 40-sidig bilaga trollas fram, annonser produceras och presentationsmaterial sammanställas. just ja, hemsidan jag jobbat fram kommer att publiceras snart också.
på tal om nya anställda har min kära gamla kollega evelina börjat jobba med oss också, så bara det gör jobbet mycket roligare. om det inte framgick att allt jag listade innan är så himla kul!

nu ska jag försöka reda ut ett annat jobb jag ska göra på sidan av jobbet. kan bli så att jobb går ut över min tid att träffa vänner följande 4 månader. en liten förvarning från min sida!

2 kommentarer:

m sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
m sa...

grattis till alla nya projekt!
men de följande 4 månader? de 2 gångna månaderna inkluderas! :(