lördag, november 13

making up for friday nights

hej!
det är fredag, har varit det hela kvällen iallafall. (nu är det lördag alltså)
idag började en ny fin tradition på jobbet, fredagsfika kl. 08.00 – en person ansvarar för att köpa frukost/fika för tio personer, var tionde vecka. vilket innebär att det bjuds på massa gott gott för ingen vill komma med det sämsta. jag börjar fila på vad jag ska bjuda på, måste baka något, men ingen äter ju sötsaker. vore fint med en kladdkaka sådär på morgonen tycker jag. vore gott att äta typ glass och hallon till frukost också.

ikväll var annika på besök i lyan och vi åt grillade bananer med choklad och kikade på kärlekskomedi som inte var så bra men bäddsoffan var utbäddad så vi hade mysigt.

imorgon lördag, snart alltså, blir det fest här. jag tänkte passa på att ha inflyttningsfest för fulla muggar sen ska vi se bästa Parken på v-dala. hej hej vad kul och bra! nu fattas bara kläder.

wouä jag borde göra inflyttningsfest-spellista nu innan jag somnar. hej hej

ps. justja glömde fira att jag fått en ny telefon! det är flott! tack jobbä

Inga kommentarer: