lördag, december 25

all of this makes me happy

förutom att ge julklappar till andra är det faktiskt väldigt kul att få!
jag fick mycket fina paket från familjen, per, mormor och morfar och min moster lotta!


från per fick jag en alldeles underbar muminbok.
(plus massageolja, en rougeborste, ljus och en aligator för att hacka vitlök!)





från mamma fick jag vinglas, en bok fullproppad med duktiga illustratörer, mon amie assietter, en deckare (en kokbok och en halsduk)



från jessica fick jag macaroons i en fin ask, ljushållare (alla muminavsnitt på dvd(!), hårinpackning, foton och fina papper)



amanda gav mig ett tjusigt rådjurshalsband, ett sött litet tekoppsunderlägg (en fin blus, en kavaj och shakespeares samlade verk hon verkar tycka att jag ska lära mig)


från mormor och morfar fick jag en underbar ullpläd



och min moster lotta gav mig en fred perry tröja och röda skinhandskar!



Tack för allt fint!

Inga kommentarer: