onsdag, december 1

dagarna du minns

lite av dagarna som gått. började på onsdag med finmiddag på restaurang hjortron på Norrlands nation. tillsammans med lisa, felicia och liv åt jag trerätters som smälte i munnen och snackade tills det var dags att stänga. väl värt 200 kr!
hade en av de bästa helgerna på länge i helgen. på fredagen åt jag middag hos lisa, laxburgare med limeailoi toppat med idol. myspys och väldigt mätta.
på lördagen strosade jag och per på stan, eller mer länsade affärerna på dufflar till per. till sist hittade vi en som var perfekt. (om ändå det fanns fina, varma jackor för mig också!). hann med en snabb kopp kaffe med amanda och mamma på ofvandahls innan jag for hem för att städa. på kvällen fick jag besök i form av en tre-mannaförfest med lisa och malin. vi lekte och drack och skrattade och hade väldigt kul. sedan såg vi robert svensson på v-dala och dansade järnet. per gjorde oss sällskap och jag avslutade natten med choklad.
på söndagen kom mamma med julpynt och väckte oss, första advent! efter lite frukost bar det av till lisa igen och glöggades med annika och per innan vi skyndade ner till fyrverkerierna vid slottet. som vanligt, som alltid, väldigt mycket folk! så jag hittade inte min pappa och systrarna föränn de satt på bussen och vi åkte hem och åt hamburgare till söndagsmiddag. inte nog med det, jag och per hann se toy story 3 som avslutning på helgen v. 47! en mycket fin helg!




karln som skrivit en av mina många favoritlåtar

hemma hos lisa var det glöggfika!


lite julpynt här hemma


och såhär ser det ut en vanlig morgon

Inga kommentarer: