tisdag, september 13

regnet faller hårt över natten, över alla hemlösa katter

det regnar alldeles för mycket nu för tiden. varje dag, ungefär.
men jag gillar hösten. det ligger ett annat fokus i luften, än på våren. saker ska hända. något måste ske. jag har ett stort behov av att skriva en att-göra-lista nu för jag sover bort dagarna och glömmer vad det var, som jag skulle göra idag.


  • måla en perspektivbild, jag tänker mig något sånt här:
  • läsa alla sidor i kursböckerna till multimedian
  • illustrera sex stycken porträtt och en invecklad header
  • packa upp alla flyttkartonger och få undan allt bråte på mitt rum
  • gå till banken och registrera företagskonto
  • göra klart min hemsida och bestämma vad jag ska ha för logotyp
  • köpa födelsedagspresenter till mamma, ida och malin
  • komma på charader
  • köpa canvasdukar och klistermärkspapper
  • fundera mer på att köpa en scanner
  • hämta min skärbräda
  • lösa problemet med min nyköpta iphone
  • se på fler filmer
gu va bra!

Inga kommentarer: