tisdag, oktober 4

Tänk att vi två skulle träffas, att det ändå blev du och jag



hej! nu har jag inte skrivit något på 11 dagar... det var ju inte så bra.
jag sitter på skolan, och har gjort det i sex timmar. jag trivs med det. dock blir det mycket annat än effektivt plugg, jag har liksom ett mobilt kontor med mig. så jag har suttit och gjort min första faktura, skissat på en uppgift, förberett mig för ett seminarium och hängt med malin.

helgen som nyss tog slut var en riktigt trevlig helg. jag hade min första förfest i torsdags och i och med det kan man väl säga att jag fått ordning på mitt rum! fredagen spenderades med fia och fanny i stockholm och jag kunde inte slita mig så jag hängde kvar på lördagen också. då såg vi yelle på strand!

hösten är här och den är himla fin. igår ville jag hänga mig alt. hoppa framför ett tåg, idag vill jag rulla runt i lövhögar och lyssna på alldeles för hög musik.

allt blir bättre med lite struktur.



lyssna på denna fina låt:

Inga kommentarer: