torsdag, maj 15

lila

jag undrar vad som gör en sjuk ibland...
idag spydde jag magsaft och vatten, tre gånger. av vad jag tycker är helt utan anledning. jag menar jag har inte ätit något dåligt, eller gjort något annat som gör att man spyr. men nej, min mage vägrade vara lugn.
till slut lugnade den sig iallafall, då attackerades mitt huvud. likt en boxningssäck tog den all smärta man kan tänka sig. jag kunde inte stå till slut.
hypnos-lärar-anna provade att genom självhypnos hjälpa mig ta bort mitt illamående. hon frågade vilken färg den hade, och jag skrattade till innan jag svarade lila.

efter att jag försökt sova bort smärtan i tre-fyra timmar, kunde jag tillslut sätta mig vid datorn och slutföra vår hemsida. nu är den klar. redovisning imorgon, jag vill inte.
men sen........ SKIVAN!

Inga kommentarer: