fredag, maj 16

studentskivan!

kvällen var en success!

  • jag kom in utan några som helst problem
  • alla var så fint uppklädda
  • jättegod middagsbuffé, verkligen alla gillade den
  • perfekta klassens nomeneringar, med den bästa som bestod av titaniclåten sjungen av mig, elin, julia och elin!
  • min spexiga cigarettförlängare som alla fick prova
  • sjukt mycket folk, över förväntan
  • nationspriser
  • julia som vet hur dom tas
  • dans dans dans!


kvällens missöde
  • jessicas kamera som jag lånat utan att fråga, blev stulen.
  • världens bästa bilder och videon av titanticsången är borta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vadå julia som vet hur dom tas`? va menar du babe. toppen kväll sexy

anna sa...

killarna såklart!
du drog ju runt mig bland alla och bestämde vilka vi skulle dansa med :D det var kul, puss!

Anonym sa...

tredje från höger - söt!