söndag, maj 18

tada!

fredag (studiedag) och jag tillbringade större delen i min säng och framför datorn. hela kvällen ägnades sen i soffan med mamma framför into the wild. (mycket bra!)
lördag tvungen att gå upp klockan tio för att fota mormor och hennes vänner vid domkyrkan vid elva. åkte med mamma till det vanliga lördagsmålet - kupan. köpte en ny väska, åkte hem. hyrde film och befann mig i soffan med mamma igen.
åh nej tänkte jag, för jag vill passa på att göra roliga saker på helgerna, med alla roliga människor. men nej dom finns inte.
tills klockan passerat elva och emil och jag enades om att vi inte skulle låta två fina helgdagar gå åt ingenting. möttes upp på stan och vips var jag inne på orange. hihi.
helgen är räddad.
nu ska jag bara ägna söndagen åt att bli frisk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev det nån puss på orange då?