måndag, maj 26

soldag

sunday morning - acid house kings
sunday - bloc party
a sunday smile - beirut
sunday night - laakso





okej jag skriver bara tråkiga inlägg om musik.
sorri man.
men nothing happens (the plan - emma)
okej det är mycket egentligen (fyller arton om åtta dagar och tar studenten om tio).

det är söndag och alla är på skiva, typ. jag har bjudit julia på sängplats men tror hennes fötter ledde henne annan vart. min mamma har flugit till portugal för att fira sin systers fyrtio år.

och jag vill bli kär. i någon som jag redan är kär i. för på senaste tiden känns det som jag träffat någon och blivit kär, trots att jag verkligen inte har det. jag tror det var från en dröm, eller en fylla. men något fick mig att känna den där glada känslan.

han kanske kan sitta på samma buss på väg till skolan. iförd glasögon och snaggat hår. mjo det vore något.
eller som tjugotreåriga poparkillen med skäggväxt som jag skrev sms om till elin. jag kan måla upp flera stycken exempel. men hjälper inte mycket.
något som kanske hjälper är att jag faktiskt skrivit ner ett mål. innan jag lämnar skolan för gott ska jag på något sätt kommunicera med assistenten! (kanske ska kika in telenors kampanj..)

jag svamlar för mycket och det här blev ju bara strunt. nog dags att sova.
veckan som följer är fullproppad av elevexpo - total prestationsångest, tell no more. trycka om och fixa till allt man gjort under den grafiska kommunikations-tiden. tjohej farväl. jag vill pyssla med det hela tiden. det ska bli kul.

alltså ordbajs i all sin ära. godnatt.

Inga kommentarer: