söndag, augusti 17

DO ME


det här är amandas nya rum. fint.
mitt gamla alltså.
om två dagar börjar mina systrar gymnasiet. rätt sjukt när jag tänker på att jag faktiskt är förbi allt det där.

satte upp ett stort bokmärke på väggen, golvet är fortfarande hela havet stormar.
på tisdag och onsdag är jag ledig. då ska jag leta möbler och vara höstig.
hösten är egentligen helt underbar när man tänker på fina saker som halsdukar ipod lukten och den där praktiken för ett år sen. det var en bra höst.
den här hösten blir något nytt. hoppas jag blir kär.


8 kommentarer:

Constance-Louise sa...

Great shoot :)

anna sa...

merci!

Anonym sa...

I'd do you!

anna sa...

I'd do YOU

Anonym sa...

vänta här nu, amandas rum.. jessicas då? delar de två på ditt gamla rum? hade bäst snuppan!

Anonym sa...

Förresten tjusig bild! du kan du

anna sa...

nej jessica har mammas och amanda mitt. jag har deras och mamma *trumvirvel* sover i vardagsrummet.

tack!

Anonym sa...

jag vill också bli kär!