tisdag, april 13

pew...

nu har jag anmält utbildningar på studera.nu, hela åtta stycken kurser och program blev det. fast inget känns 100%. det är ju typiskt.

jag har äntligen fått tillbaka min mobil också! en hel vecka klarade jag mig och hade börjat vänja mig vid att aldrig behöva höra av mig till någon. men nu är jag back on track.

per och jag har gjort om på våra små kvadratmeter. först vårstädning i söndags och så igår gjorde vi oss av med tv och tv-bänk och införskaffade ett stort mintgrönt skåp med luckor och varsina små lådor. ser väldigt hemtrevligt ut.
frågan är om man klarar sig utan tv, helt och hållet. vi tror det. men man kommer sakna kombinationen chipsskål framför teven.

jag har dessutom fått låna en flashig jobbmobil som har bra kamera.
påtal om jobb har jag ett jätteroligt uppdrag på gång! berättar mer när det är officiellt

1 kommentar:

m sa...

vilka kurser och program har du sökt?